Kom hem!

2009 började inte helt bra det heller. Theodor är borta. Försvann den 5:e januari och fortfarande är han borta. Mitt hjärta är krossat. Eller...det känns som om jag inte har något hjärta. Tomt hål! Har inte riktigt fattat heller att han är borta. Det är så inte likt honom. Jag vill veta var han är. Det är det här att vara ovetande som tär på en också. Lyssnar varje kväll efter honom. Man hör massa ljud som Theo gör, men det är inte han. Vet inte ens om ljuden finns eller om man bara hör dem i sitt eget huvud. Varför är han borta? Har han hoppas in i en bil? Blivit instängd? Överkörd? Sprungit iväg för att han är sotis på lilla I? VARFÖR?
Jag vill ha min älskade katt hemma. Jag vill ha honom här. Jag vill inte sitta och fundera på var han är. Vill inte förlora min underbara lilla Theo. Tårarna ligger bakom ögonlocken och vill komma ut. Men har så svårt att gråta, vill inte gråta med lilla I i famnen. Men hon känner ju av min sinnesstämning ändå skulle jag tro.

Kommer han tillbaka? Ja, ska ni svara då. Klart han gör! Eller hur? Säg ja!!! Bara han vet att han är älskad. Våran lilla älskade Theodor! Kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback