Sjukling

Ja, nu sitter jag sjuk. Det var förkylning trots allt. Hade ett hopp om att det var allergi då det kliade i gommen i söndags. Men vaknade i morse med feber och den har inte gått ner under dagen så då är det ju inte allergi. Sen har jag ju inte mig själv att tänka på längre heller. Har ju lilla pyret i magen som ska få må bra med.
Snurrig i skallen och svettas och fryser som en tok. Tar jag av mig morgonrocken så fryser jag. Har jag den på så svettas jag. Måste nog duscha ikväll om det ska fortsätta så här.

Får se om jag är feberfri imorgon och det blir jobb för mig. Eller om jag blir hemma en dag till. Har ju förhoppningen att åka till jobbet, men ja...i denna utveckling så blir jag väl hemma. Suck! Men det är väl lika bra att passa på att vara sjuk och kunna vara sjuk. Om någon månad så har man ju verkligen någon annan att tänka på. Då går det inte att sova hela tiden, även om man skulle vilja det.

Nej, ut och hämta posten kanske och sen lägga sig och läsa lite till. Tack för att det finns bra böcker ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback