Måndag

Ja, det har varit en typisk måndag idag. Eller i alla fall halvdan. Trött som få när jag åkte hemmifrån 05.50 och några barn märks det verkligen att det varit helg. Med andra ord mera grining. Men har varit rätt bra dag för mig ändå. Jag slutade 12.30 för att åka till läkaren och kolla urin och blodtryck och allt såg bra ut. Härligt. Sen så var det helt okej fram till kanske runt fyra tiden, sen har det bara gått urför. Nu är det inte alls bra och jag är beredd för helg. Hmmm....det är några dagar kvar. Imorgon upp samma tid och gå iväg samma tid för att sedan ta bussen till jobbet. Kommer hem ett antal timmar senare än jag gjorde idag.

Sen står det fel på min sjukskrivning så måste ringa läkaren imorgon och höra mig för om det gills ändå fast jag ändrar till rätta uppgifter. Dubbelarbete. Men det är ju inte läkarens fel och inte mitt heller egentligen. Men så går det när man varit sjukskriven från ett jobb tidigare och ska bli det från ett annat nu.

Måndag säger jag bara! Hoppas veckan blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback