Ensamheten

Ja, nu sitter jag ensam i denna trista lägenhet. Inte har jag valt det själv heller, utan min kära B har åkt till Tallin och kommer tillbaka på tisdag eftermiddag. Frågan är hur jag ska klara denna tuffa tid utan honom. Haha... känner mig verkligen som en som inte kan klara sig utan sin pojkvän en enda sekund. Men riktigt så är inte fallet. Har kunnat åkt iväg och sovit utan problem utan honom. I somras så åkte han ifrån mig när vi var i Falun och jag sov gott ändå. Men i denna lägenhet? Sist var för 1½år sedan och då sov jag inte alls. Men det var ju helg då så då gjorde det ju ingenting. Nu är det ju måndag imorgon och i och med det så är det en jobbdag. Tänk om jag inte får sova i natt? Hur gör jag då? Har ju i och för sig min kära katt Theo med mig denna gång, men han överger sängen för en filt på golvet. Det fick jag erfara i morse, efter det att jag kört B till taxin och kom hem för att försöka sova fem timmar tills klockan blev runt tio-tiden. Fick väl sova sisådär halvdant, men ja... inte riktigt gott.

Ja, men jag hoppas B har det bra i Tallin och att det är värt resan. Jag märker väl imorgon om jag kan sova eller inte. Får jag inte en enda blund i natt så får jag väl stanna hemma då, men då blir jag ju inne i denna lägenhet själv en dag till. Och jag gillar det inte. Någon timme - javisst! Men två dygn? Nej tack!

För övrigt är det väl sisådär med mig. Pyret mår väl bra, sparkar och har sig. Men jag får spy istället. Upp i natt och besökte toan. Hoppas det går över och att det var på grund av maten och inget annat.

Kommentarer
Postat av: Sara den underbara

Miss you baby!!!

2008-09-14 @ 17:58:33
Postat av: Katja

Hoppas du får sova inatt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback