Mitt nya hem

Har lovat ut lite bilder och tänkte lägga ut lite här med. Så här kommer de:

Planritning: Denna är spegelvänd jämfört med vad våran är. Plus att vid ingången har vi större uteplats.


Hallen: sett från ytterdörren och sett från mot ytterdörren. Visst är reflexvästen lysande?
 

Toalett: som ligger direkt till vänster, från ingången sett. Visst är jag snygg i spegeln?
   

Lilla sovrummet: Mitt emot badrummet. Som just nu är roterum, men ska bli gästrum ett tag tills lillpyret blir så gammal så det blir hennes.


Stora sovrummet: Längst bort i hallen, dörren med den svarta väskan. Ser väl lite finare ut med en bäddad säng, men jaja... Bild nr två är våra fina specialbeställda garderober.
 

Klädkammare: som är i anslutning till stora sovrummet. Och vi har ju inte direkt inrett det som en klädkammare ser ni... det är ju pyrets krypin.
   

Vardagsrum/kök:
   

Ja så ser det ut hemma hos oss om det är någon som är nyfiken. Allt är ju inte klart än. Ska in ny soffa och soffbord. Och så ska ju pyret på plats med. Och just ja... glömde lägga in den viktigaste bilden av dem alla...



Min lilla älskade buskatt Theodor. Som stormtrivs i sitt nya hem, både inomhus och utomhus kanske jag ska tillägga.
Ja... kanske alla bilder är för avslöjande, få se hur länge inlägget finns kvar... tills mina vänner har sett bilderna.

Ni är välkomna att hälsa på när som helst.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill ha ditt kök :) Så fint ni har vännen, var kul att se :) Många kramar till er

2008-10-31 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback