Hjärnsläpp titt som tätt

Ja, det är väl bara förnamnet för mig. Har inte sovit ordentligen en hel natt sen helgen, eller ja... sen jag vet inte när. I helgen var det ändå ingen riktigt sömn ändå. Vaknade tidigt för vovarna. Hade ju besök här. Men jag tyckte ändå att jag sov när jag sov. Sen natten till måndagen så har jag inte sovit riktigt. Känns mera som ett halvslummer. Sov som en sten månadagskväll, för då var jag helt slut efter en dag på jobb. Igår gick det lite bättre, somnade dock på bussen så var på väg att åka förbi hållplatsen jag skulle av. Hade det inte varit för att B ringt så hade jag inte vaknat till hållplatsen innan.

Sov inte i natt heller så bra, även om jag var vaken och kollade internet tills jag verkligen var trött och när jag nästan somnade ifrån datorn så stängde jag av och la mig. Men somnade jag? Nej då...
Så att jag har hjärnsläpp är väl kanske inte så konstigt. Får väl försöka se glad ut ändå. Hoppas jag får sova i natt i alla fall. För imorgon jobbar jag till stängning. Inte för att jag jobbar längre, men det är jobbigt att vara kvar till sist.
Och i helgen blir det Oslo, besöka BR och H och så fyller Bs mamma år. Krockar på en och samma dag, så egentligen hinner vi inte med allt. Få se vad B säger...men födelsedagsfirande anser jag kan tas på söndag. Hon är ju ändå över 50år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback