Hemma

Ja, sitter hemma på en tisdag. Låter lite otroligt kanske, och känns det med. Igår hade jag en väldigt fin dag. Hade en bra dag på jobbet trots dålig sömn, åkte och handlade köksbord och lite små prylar efteråt. Totalt sett var jag hemmifrån 13,5 timmar. Och visst var jag trött, men inte så himla sliten som jag trodde att jag skulle vara. Så tänkte som så igår kväll när jag låg i sängen, att jag skulle ju kunna gå på jobb imorgon ändå. Det kanske var tillfälligt förra veckan.

Nog för att jag inte är så sliten som jag var förra veckan (innan flytten) men jag är yr till tusen. Har legat till sängen fram till halv elva, har inte fått sovit pga byggarna utanför, så det kanske bidrar lite. Men att ligga i sängen i 2,5timme utan att egentligen sova och ändå tycka att det är skönaste platsen i världen... det är inte riktigt jag. Kan ligga och dra mig, helst med en bok, men det nu låg jag bara. Halvsov ibland och vaken ibland. Och nu sitter jag här, fortfarande yr till tusen. Borde åka och handla, borde ringa till vattengympan och höra mig för och att anmäla mig dit. Borde sätta ihop sängborden. Borde göra så mycket. Men så fort jag rör huvudet så åker rummet 100 gånger snabbare runt mig. Är det så det känns att vara full? Då vill jag ALDRIG vara det.

Pyret levde om riktigt igår. Vet inte om jag hade en lugn stund någongång, men det hade jag väl antar jag. Buffar och har sig rejält. Och igår kväll när jag körde bilen hem, så kände jag någon som tog spjärn mot höften. Gissa om det var skönt.
Nej nu ska jag klä på mig och åka och handla. Måste ju....


Kommentarer
Postat av: Sara

Vila vila vila vännen, man får tycka om sin säng :p Vill du veta en hemlis...jag älskar oxå min säng just nu ;)

Skönt att se att ni mår bra annars :) Miss you my friend!

Många mång många många kramar och pussar från oss till er

2008-10-07 @ 17:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback