Gravid eller magsjuka?

Svårt att veta! Har mått illa i några dagar nu, och yr som bara den, men det vet ni redan. Det ena beror väl på det andra antar jag. Igår kväll så fick jag springa upp från sängen och spy. Inte så mycket men den korv jag åt kom nog upp. Det har gått magsjuka på jobbet och senast igår var den en som spydde. Peppar peppar så har jag inte fått det. Vad jag vet! Mår inte alls illa idag, trots frukost och lite brownies. Ja.. jag vet man ska inte äta det till frukost, men jag tog två bitar brownies och två mackor så det borde ju gå ändå tycker jag. Sambon åt korv med bröd till frukost och mackor... jag skulle få en korv med om jag ville men jag ville inte ha det. Det var inte speciellt lockande.

Ska ju till Sverige och handla idag. Jag vill verkligen inte ha magsjuka så jag blundar nog för den möjligheten. Tror nog jag klarar av det. Synd att handelturen inte blir som jag vill ha det. Svärmor ska med. Ja, jag ska väl vara glad att hon vill vara med och handla men det har blivit för mycket den senaste tiden. Men har B sagt ja, ja då är det väl ja då. Kan ju inte komma med ett nej då. Jag ville ju ha en trevlig handeltur med bara B. Hoppas yrseln är bättre idag. Känns som så nu, men har ju inte kommit igång riktigt ännu. För blir det som igår kommer jag definitivt spy när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback