Två veckor

Ja... 14 dagar tills det är dags här i Norge. Men vill ha bebis nu! Eller nej, på tisdag vill jag ha bebis. Tillbringar delar av dagen på familjeliv och är med i en decembergrupp för oss som har bf då. Och några bebisar har ju redan kommit...gissa om man blir lite avis. En som blev född alldeles för tidigt, ett tvillingpar som kom ut i v.36 och så två till nu denna vecka. Får väl se vem som blir nästa... Jag anmäler mig frivilligt, men det är det flera som gör. Haha..nej jag ska ha mitt pyre på tisdag. Tänk om jag skulle få det då? Vad lycklig jag skulle bli och jag tror mormor skulle bli glad. En fin julklapp.

Nu ska jag duscha och sen får vi se vad som sker ikväll. Bordbjudna på fika hos svärföräldrarna. Ingen direkt höjdare men B verkar vilja dit och tror nog att han redan sagt ja så... Kan ju alltid välja att stanna hemma, men ännu en kväll i ensamhet - nej tack! Så det blir coockies i kväll gissar jag.

För övrigt blir inget som man planerar. Imorgon vill jag ha upp julsakerna och baka pepparkakor. Hoppas orken vill det med och att B inte tänkt ut något nu i sista stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback