Nedräkningen fortsätter - 21 dagar kvar

Ja...undrar om jag kommer kunna skriva här varje dag framöver. Då vi tror att pyret kommer tidigare så kommer det bli avbrott någon dag. Men ska försöka skriva åtminstone varannan dag. För i helgen kommer det bli lite tid för att skriva på datorn. Mamma kommer på besök. Ska baka saffransbröd och förhoppningsvis hänga upp julgardiner. Sen vet jag inte vad det blir av med resten av tiden. Men tror knappast jag kommer sitta här så ofta. Och datorn kommer inte heller kunna stå på köksbordet då vi blir flera vid mattillfällerna. Och vardagsrumsbordet är för lågt... satt och slog in julklappar där igår och så ont jag fick efter det. Så, för min del blir det nog inte så mycket datatid. Men det är skönt, sitter här så ofta ändå på vardagarna så helgerna kan datorn få vila lite. :-)

Så på återseende på söndag eller måndag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback