Lördagskväll

Ja, här sitter man. Ont och det trycker neråt. Inte bekvämt alls. Skulle önska att något var på G men det tvivlar jag starkt på. Hoppas verkligen vattnet får först så man vet säkert. Men ja, man vet nog när värkarna kommer med. Hoppas jag! Borde inte gå att missa. Men om jag nu förväntar mig att det ska göra så himla ont... så kanske de inte gör så ont. Nej, jag hoppas vattnet går först. Önskedrömmar, och vad brukar hända med mina önskedrömmar? Jo...de förblir bara drömmar. Så vattnet kommer inte gå måndag/tisdag så pyret kommer ut på tisdag. Kommer få gå tiden ut, gå över beräknad förlossningsdatumet och gö över tiden.
Ska ta reda på hur det gör det här, om de sätter igång efter den 26:e december, eller om man får komma på koll och de väntar på att förlossningen ska starta själv. Ja... för om det är så... så kommer vi få ett barn nästa år. I januari. Tack för det säger jag då.

Nej...det jag önskar mest av allt just nu, är en god natts sömn. Kan jag få det åtminstone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback