5 dagar kvar?

15 dagar kvar....  det är inte långt alltså. Men jag startade mina minus två veckor igår, då det är från den svenska terminen. Enligt Sverige så är det 13 dagar kvar. Men ja...det kan ju vara flera dagar med...så nedräkningen är ju inte helt hundra procentig. Men idag får pyret inte komma, för jag är ensam ända fram till midnatt. Så nej tack för idag. Imorgon vill jag inte heller för då är det julbord med jobbet. Och sen kan den ju komma, men helst på tisdag vill jag ha. Den 2 december skulle vara ett bra datum, eller hur morfar?
I så fall är det ju 5 dagar kvar... ja...det skulle passa fint det.


Uppdatering:
Julbordet är inställt.... pga för många med sjukdom. Suck jag som såg fram emot morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback