24 dagar

Ja, idag öppnades första luckan. Men tror jag öppnade i fel ände. Skulle nog öppnat lucka 24 först för att nedräkningen skulle bli bättre. Men ja...få se om jag ändrar mig imorgon och öppnar bakifrån, så får lucka ett vara tom. B tänker inte använda sin kalender till syftet som den inhandlades. Han är så inställd på att pyret kommer innan novembers slut så varför börja med kalendern som han ändå bara hinner öppna någon lucka på. Nej, han tänker använda den till sitt egentliga syfte, som adventskalender. Ja, jag tror nog att jag får öppna hälften av luckorna åtminstone. Tänker inte föda innan 1 december. 2 december får pyret mer än gärna komma. Men inte förr!
Den 28:e november ska jag på julbord och jag vill vara pigg och på allerten för att orka med det. Så inga födselplaner för mig då inte! Eller innan... annars får man ju bara dit och visa upp pyret. Men sen blir det nog för mycket för den lille. Så nej... inte innan 1 december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback