22 dagar kvar och lite långtråkigt

Ja... dagarna går segt men denna vecka har ändå lyckats gå rätt fort. Fråga mig inte hur det gått till, men nyss var det måndag tyckte jag.
Blev utmanad på Facebook men lägger upp det här. Läser ni... så är ni också utmanade!

Regler: Du måste svara på alla frågor ÄRLIGT och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej det är jag inte.
2. Är du lycklig?: Ja det är jag.
3. Är du uttråkad?: Just nu ja, men kommer nog inte bli det snart.
4. Är du ledsen?: Inte för tillfället nej, och som oftast inte.
5. Är du italienare?: Nej, skulle jag vara det?
6. Är du cooling?: Inte vad jag vet, och är det något att eftersträva?
7. Är du från irland?: Nej då, det är lugnt. Jag är från Sverige.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, de har aldrig varit gifta heller.

SJU SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Inte sann kärlek.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja det har jag.
3. Har du någonsin tänkt på samma kille/tjej flera gånger under samma natt?: Ja, det har jag. Och han är jag tillsammans med också.
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne?: Ja det har jag.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Jadå, det har jag. Flera gånger.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Om det varit en riktig hemlig beundrare så ska jag ju inte veta om det. Men ja, det har jag.
7. Vill du gifta dej när du blir stor?: Ja, numera vill jag det.

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Har inte bilddagboken så det blir då lunar.
2. Hår eller ögon?: Hellre ser jag än har hår på huvudet.
3. Katter eller hundar?: Katter, men hundar är också trevliga.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner.
5. Tv eller internet?: Beror ju på vad som finns. Är det något att se på TV så är det tv som gäller. Annars sitter jag vid datorn.
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Helst ingendera, men måste jag välja något så blir det Coca-Cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll.
8. Pengar eller lycka?: Lycka!
9. Dag eller natt?: Dag som oftast
10. Msn eller mobil?: MSN

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Har inte försökt smita hemmifrån.
2. Brutit ett ben?: Nej det har jag inte. Peppar peppar...
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja, det har jag. Och jag har ångrat saker jag inte gjort också.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej du... det gör jag INTE.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja det har jag.
6. Ätit en hel tårta?: Nej det har jag inte.
7. Gjort bort dig offentligt?: Det har jag säkert, frågan är om andra tyckt detsamma som mig.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja floder.
10. Velat försvinna?: Ja det har jag.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Till mamma och berättade hur det gick hos barnmorskan.
2. Telefonsamtalet du fick?: Från Bent som sa att han var på väg att hämta mig.
3. Personen du var med?: Bent hos barnmorskan.
4. Roligaste grejen som hänt?: Det snöade ute igår om det räknas
5. Personen du smsade: Min älskade Bent.
6. Du skrev till på myspace? Har aldrig hänt
7. Du kommenterade? En kommentar på min status.
8. Du tillbringade natten med? Med Bent och Theodor.


Så... vad väntar du på. Kopiera och skriv in det som passar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback