Massa blandat

Det dröjer mellan inläggen ibland. Det är nog för att det är så mycket annat att tänka på just nu. Vill inte gå in på allt just nu men ja, jag kan ju försöka klämma in lite uppdatering. Visst är det roligt?

Nationalfirandet var inte så där bra som man skulle kunna önskat. Det var kallt och blåsigt och regnade. Tur att jag ändå jobbade på dagen. På kvällen skulle det ju grillas men det blev lasagne istället. Ja, det var väl lika bra det, för det var kallt ute och jag tror ingen ville stått ute och grillat maten heller för den delen.

Sökt en hel del jobb har jag gjort med. Ska på intervju på en av dem på torsdag nästa vecka. Ska bli spännande. Hoppas jag får något fast jobb snart, för det är på tiden.

I helgen så är det inte en lugn stund att invänta. Imorgon ska vi till BR och H och äta lite mat, på lördag drar vi till Trollhättan för att se finalen på Eurovision songcontest hos S och J. Har ju sett det tillsammans med dem två år tidigare och varför bryta traditionen för? Sen hem tidigt på söndagen och så jobba nästa vecka. Helgen kommer vara underbar det är jag säker på. Trevligt sällskap är aldrig fel.

Nu hoppas jag på bättre väder för jag måste cykla till jobbet imorgon. Bilen är på lagning och blir klar imorgon förhoppningsvis.

Ha en bra helg nu allihopa! Det ska jag försöka ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback