Komplikationer!

Nu har det gått en vecka sen sist. Eller ja... så gott som. Bröllopet var underbart. S var strålande vacker och kvällen avslutades på bowlingbanan i Falun. Jag förlorade stort medan B vann, den mallgrodan! Skräddargården var ett underbart ställe, synd att vi bara var där på kvällar och nätter. Han inte med så mycket mer.

Var på personalmöte igår vilket resulterade i att jag inte längre är ledig på onsdagar utan på torsdagar. Konsekvensen av detta blir att jag blir tvungen att cykla till och från jobbet på onsdagar oavsett väder. Och detta valde jag själv. GAHH! Men jag tänkte ju förståss inte på konsekvensen på mötet. Dumma mig. Och en annan konsekvens blir att läkarbesöket som jag så smart lade in på min fria onsdag nu kommer att behövas ta ledigt för. Måste gå tre timmar innan jag slutar samt att jag nog inte kommer tillbaka efteråt, mer än för att hämta min cykel då.

Ja... just nu finns det inte så mycket mer att berätta än att på lördag är terrängcykelritt som B ska vara på. Så där kommer jag tillbringa min lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback