Ingen fiskelycka!

Nej... det blev ingen fisk idag. Fiskade inte så länge heller. Först åkte vi till båten och gjorde iordning den, sen åkte vi vidare till en annan sjö för att fiska där. Men då det inte nappade eller vakade alls så åkte vi vidare. Men det var folk överallt så vi åkte hem. B är ute och cyklar och jag sitter här och väntar. Vi ska in till Lilleström och äta pizza när han kommer hem och gör sig klar. Hoppas ju att han kommer snart, för jag börjar bli hungrig.

Imorgon och på onsdag måste jag cykla till jobbet... ser inte alls fram emot det, men ja det är ett måste om jag ska komma dit. Ha en trevlig vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas du fick en trevlig cykeltur till jobbet!!

Trevlig dag!

2008-05-13 @ 08:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback