Nytt jobb?

Ja, jag sökte ju för någon vecka sedan jobb på Fjuk som jag därefter var på intervju den 12 februari, nästan en månad sedan. Har inte hört något från dem sen dess. Ingenting! Och så nu fick jag ett jättestort brev på posten. Jag har fått jobb, 28,17%. Och jag som redan är så gott som upptagen fram till augusti. Åhhh!!! Jag vill inte ha så små anställningar. Hade det varit en större anställning så hade det varit mera att fundera på. Men nu, hur ska jag göra nu? Jag vill ju hellre vara på dagiset, men det är inte fast. Suck, pust och stön!

Jag vill tacka nej och jag vill säga upp mig på äldrehemmet där jag jobbar redan. Nej vet ni vad...detta orkar jag inte med just nu. Nu vill jag ha glädje i mitt liv. Visst så var det väl positivt att jag fick jobbet, men det skulle varit bättre om jag inte fått det. Då hade jag sluppit dessa jobbiga beslut som måste tas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback