Just nu!

Det händer så mycket i ens liv just nu. Kommer inte få Killingmojobbet, då skulle de ringt vid det här laget. Jag får nog inte Fjukjobbet, då skulle de ringt vid det här laget. Jag får nog inte Ekebergjobbet, i alla fall inte det på 100% men ett vikariat till sommaren på 80% kanske jag får.
Jaja... jag ska nog se över mina möjligheter. Ekeberg ska flytta och kanske utöka, och i så fall så kanske jag får mera jobb. Det är många kanske här. Sitter just nu hemma och är sjukskriven två dagar av en annan anledning. Dumt kanske, men känns okej ändå. Det är nog bra att vila lite. Har jobbat som attans de senaste tre-fyra veckorna.
Nyförlovad är jag också. Det känns bra. Även om det inte gör det för alla i släkten så gör det det för de viktigaste. För mig och min sambo. Och förståss vår lilla Theodor. Sen så gläds de viktigaste personerna runt om oss med oss också. Att ett par inte gör det, det är deras problem och inte våran. För min del kan de vara för sig själva ett tag.
Ska ringa mormor och berätta med, har varit så mycket att jag inte hunnit med det. Och så får jag höra hur det är med henne med.
Sen ska jag kolla lite på serier och kanske försöka sticka lite om Theo tillåter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback