Jadu

Kom hem från ett underbart Sverige idag. Har varit en underbar påskhelg. Träffade kanske inte alla man ville men jaja... Träffade M med lilla E. Det var jättetrevligt att träffas. Det var en helt annan känsla nu än förra gången vi sågs. Och det berodde inte bara på E utan jag tror det var någonting annat med. Sen träffade jag SS med familj. Det var trevligt, himla trevligt. Tycker om den familjen så mycket. Varför SS? Jo, för enligt B så är S i Trollhättan och SS i Borlänge. Haha... jaja... han kan inte hålla isär dem så noga. Sen på lördagen var jag hem till pappa och åt påskmat, träffade hela familjen där och min kusin och hennes familj var där med. Det var trevligt. Sen var vi upp på vinden och rensade. Slängde 5 kartonger och har två stora kartonger med ge-bort-saker. Tog hem lite bra-att-ha saker med. OCh min vita tv-bänk kom med hem så nu har vi installerat den. Blev mycket bra det.

På söndagen så var vi kvar hemma hos mormor och åt påskmat där, och moster + sambo kom, och mina kusiner med tillhörigheter samt ett kusinbarn. Det var himla trevligt det med. Det är inte för ofta man träffar dem, så det var bra att vi ändrade planerna lite.

Nu är vi hemma i alla fall. Blandade känslor, men det händer lite saker här framöver. Ska till Göteborg första helgen i april. Det ska bli skoj. Hälsa på min storebror med fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback