Han sa ja!

Igår friade jag till min sambo. Minnesvärt? Njae... det var väl kanske för att han sa ja efter mycket om och men. Haha...inte så att han inte sa ja på en gång. Utan det blev bara så helt fel när jag gav ringarna. Hade gjort massa askar där ringarna hade väntat i tidigare och så fick han ett i taget med något helt annat i. Sen så hade jag köpt kinderägg som jag delat och bytt plats på leksakerna, så att sakerna i ett ägg inte hörde ihop, utan han var tvungen att öppna ett till. Och i ett ägg låg det ett garnnystan med ringen i. Han fick själv välja ägg så jag hade ingen aning om vilket ägg som var vilket. Så nr2 var ringarna. Medans jag nystade upp ringen berättade jag vad han var för mig och sen så fick han ringen. Pratade lite om bröllopet och när det ska vara. Och sen åkte vi till Peppes Pizza och åt mat. Medan vi väntade så kom jag ju på att jag aldrig frågade om han ville gifta sig med mig. Så jag tog tillbaka ringen och frågade på resturangen.
Så går det när det är överenskommet. Ringarna var ju beställda och datumet satt. Sen var planeringen inte den bästa då jag jobbat en hel del de senaste veckorna och jag har haft annat att tänka på.

Men han sa ja och vi är nu förlovade!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis!! :)
Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: kharro

GRATTIS!!!! hade oxå velat göra det med min älskling...men det är lönlöst...vet ju att han INTE vill gifta sig... :0(

2008-03-01 @ 14:26:54
URL: http://www.notzotzon.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback