Fantasier

Ja, det kanske vad det är. Men att det kommer bli något av det tror jag inte. Det bästa är att ignorera allt, men resultatet kan inte bli bra av det, för det kommer ske nästa gång. Och då kommer det bli ätter värre. Men men... det är inte jag som bestämmer.
För övrigt så kan man fantisera om en hel del. Jag har slutat att fantisera och försöker ta det som det kommer. Bättre lycka nästa gång kanske. Ringen på fingret är i alla fall ingen fantasi. Bröllopet blir om några år. Kanske förr, kanske senare. Beror på vad vi bestämmer. Blir utomlands i alla fall, det är en sak som är helt säker. Får kanske fantisera lite om det. Vill ju ha lite fantasier att drömma om. Och vill ju att fantasierna ska vara reella. Går det?

Idag vill jag ha en bra dag. Jag hade en bra dag igår, trots allt. Idag ska vi till Sverige och handla. Bs mormor ska vara med och kanske kanske ska vi åka och hälsa på B moster. Annars kommer väl dagen vara bra ändå. Det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback