Vädret

Aldrig blir man nöjd med vädret. Alltid är det något som finns att klaga på. Är det inte för varmt så är det för kallt. Är det inte regnigt och är det för soligt. Är vi aldrig nöjda eller? Är det som så att vi inte kan bli nöjda eller är vädret bara hopplöst? Ja ibland kan man fundera och förhoppningsvis så är vädret hopplöst. För visst så kan vi väl bli nöjda någongång?

För övrigt har vi fått jobb nu! Ja...vi har fått jobb. B har fått 50% fast tjänst inom fysioterapi och jag har fått 100% fast på dagis. Ja, det är förstås prövetid men det är i grund och botten ett fast arbete. Det känns himla bra! Och ÄNTLIGEN säger jag bara. Det kom inte en dag för sent heller.

Så morgondagens fridag kommer jag bara att njuta av. Härligt!

Nu vill jag ha regn och så att det blir varmt och fint väder till midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback