Ullabullared

Ja, där har jag varit i helgen. Ja... alltså inte i Ullabullared, tror inte att det finns något ställe som heter så. Har ju varit i Ullared på GeKå's. Jag och S åkte ner på lördagen, hämtade upp bror med fru och var på GeKå's i ca tre timmar. B ville inte vara med, ville inte åka bil så långt för att gå i en affär flera timmar. Snacka om myror i brallan. Men ja... vi hade det trevligt ändå. Handlade rätt mycket saker för si så där 1600kr. Bror handlade för betydligt mycket mera. Det var första gången han var där på VÄLDIGT länge. Frugan ville först inte vara med med bror tvingade med henne. Hon ångrade sig inte kan jag säga. Och det enda som var dåligt var att det var för små vagnar. Haha. Ja...kanske det!

Annars har jag haft en väldigt bra helg nere i Trollhättan. Så skönt att träffa folk man trivs tillsammans med. Till helgen så blir det ju midsommar så då blir det trevliga människor då också. Synd att det är så kort tid bara.

Vädret är som det är, regn och kallt och inte alls bra. Men det är ju midsommar i farten så vad hade man väntat sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback