Tråkiga arbetsdagar

Ja, så tråkiga är de väl inte egentligen. Men ni anar inte hur mycket jag vill ha ledigt. Bara vara hemma och gräva ner mig. Men det är väl som det är. Hör väl till detta tillstånd. Det borde väl vara officiellt snart, men då inte alla nära och kära vet om det så är det nog lika bra att hålla tyst lite till. Även om detta avslöjar en hel del. Men de som inte vet kommer nog inte läsa detta. De vet nog inte ens att denna sida finns och de bryr sig ännu mindre den när det är jag som är författare till den.

I helgen som var så var det midsommar. Vi var hemma i Falun och hade en underbar helg. Inget stress och det var så härligt att jag inte ville åka hem. Vad jag längtar till de två veckor jag ska ha semester. Kommer att tillbringa 1½ vecka i Falun. Så underbart härligt. Fram tills dess får jag knota på med att arbeta och orka med vardagen däremellan. Just nu vill jag ha något postitivt att se fram emot i den närmaste framtiden. Inte om tre veckor, inte om 6 månader, inte nästa år. NU vill jag ha det! Nu, eller inom den närmaste veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback