Sverigebesök

Nu har ännu en helg gått och vad har vi gjort av den? Ja, det kan man undra, eller nej...jag vet precis vart den har tagit vägen. Till historien så klart. Speciellt med bilder. Mamma har varit här och haft med sig en manlig bekant. "De är bara vänner" säger hon. I fredags tog vi oss en tur in till Oslo och gick till slottet och efter det blev det Peppes i Lilleström. Sen hem för att sova ett antal timmar. På lördagen blev det Urskogs fort med korvgrillning. Kröp i gångar gjorde vi, inte jag denna gång, tog kort jag istället. Men mamma kröp... blev riktigt imponerad! Sen var det dags för mig att göra min jobbar helg på sjukhemmet och medans jag var där så blev B med mamma och A upp till Elgheia en tur. Och när jag kom hem så grillade vi kött och kyckling. Gott gott!
Idag så har jag jobbat på dagen och de andra har sovit och sen varit och fiskat utan fiskelycka. Men det var jättelänge sen mamma och A hade fiskat så det tyckte nog att det var roligt i alla fall. Sen så åt vi innan de åkte hem. Fisk till mamma o A och kött till mig och B. Fisken hade vi fångat för någon vecka sedan, och när de inte fick någon fisk idag så räckte ju den inte till alla. Sen åt vi glass, jordgubbar och ananas till efterrätt. Det var också gottigottgott!

Nu ska jag slappa av och sova tidigt. Det är en ny arbetsvecka i morgon och jag har inte ledigt förrän på torsdag. Och på fredag drar vi till Trollhättan igen.

B och mamma kommer upp ur en gång  på väg till slottet 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback