Ny månad, nya möjligheter!

Var på intervju idag, kändes riktigt bra. Femte och sista intervjun på ett tag hoppas jag. Av de fem jag varit på så ser de ut som följer:
  • Jobb ett och fyra är två definititv inte-jobb, gillade de inte och dessutom var det bara ett år.
  • Jobb två kändes helt okej och jag vill definitivt ha det.
  • Jobb tre var det bästa med tanke på område, transportmöjligheter och att den hade några år på nacken så att säga.
  • Jobb fem var väldigt bra det med. Mycket inspirerande och utvecklande om jag får jobbet där. Nya möjligheter så att säga.
Det känns bra att ha intervjuerna avklarade. Har varit jobbiga dagar men nyttiga.

Har varit i Sverige i helgen. B cyklade Långa Lugnet och sen träffade vi nära och kära. Det var trevligt. Mera sådant just nu känner jag. Har dessvärre en himla reaktion på pollen iår. Varför? Räcker det inte nu? Känner mig halvt om halvt död.

Några bilder på familjen från helgen:
   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback