Ville inte bli med på bild!

Nu så har jag varit till Ransberg och Sommer Camp 08. Det var inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men det var varmt så alla deltagarna orkade väl inte med riktigt. Jag vet inte... sen kände jag mig lite stressad då det inte fanns så mycket att göra och min lillebror är ju så rastlös så ni anar inte. Men fick träffa A och heja på B och M så det var trevligt. Var inte där så länge utan åkte hem och stannade i Charlottenberg för att handla innan. Tog väl ca 30min och handla och 30 min att stå i kö och betala. Kan man bli less för mindre eller? Inte roligare blev det när man fick ett buttert och irriterande mötande när man kom till bilen. B var inte med in utan fixade med cykeln och fick vänta 1timme minus den tid det tog att fixa cykeln. Han var inte direkt glad och visade det mycket tydligt.

Men inte kan jag avsluta där... för idag så var det ju tid för ultraljudet. Det var underbart lättande. Ja, det var alltså både underbart att se pyret igen och lättande då vi fick veta att ALLT var okej. Hjärtat var det inga fel på och ingen
LKG (läpp-käk och gomspalt). Och dessutom fick vi nästan helt säkert veta könet på pyret. Han kollade flera gånger och varje gång såg han detsamma. Han sa dock att han inte var helt hundra procent säker då pyret knep ihop benen, men han trodde skarpt på att det var en liten tjej.
Förra gången så låg pyret med ryggen mot så vi fick inte mätt ordentligt så det var därför vi fick en ny tid. Denna gång så ville pyret inte alls visa sitt ansikte för oss. Bestämd liten tjej var det minsann. Här ser ni pyret i 3D hur hon gömmer sig för oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback