Uppsagd

Ja nu har vi blivid uppsagda från lägenheten där vi bor. Passade ju himla bra egentligen så slapp vi ju säga upp den själva. Anledningen till att vi blev uppsagda är för att ägarna ska sälja huset. Vi skulle kunna få de nya ägarnas telefonnummer och höra oss för för vidare boende, men nu är det ju inte aktuellt. Hoppas nu att vi får komma in i vår lägenhet innan 1 oktober. Men det ordnar sig på nått vis.

Värmen har återkommit i alla fall. Det är skönt. Inte sådan där jättevärme, men mer än väl ändå. Det blåser ibland så det är skönt faktiskt. Måste bara komma ihåg att dricka vätska ofta. MÅSTE! Har ju så svårt för det men jag ska verkligen försöka.
Annars så känns livet rätt bra ändå. Katten höll mig vaken från fyra i natt, inte så trevligt kanske. Tur att man har tålamod ibland, annars hade vi nog haft en katt mindre. Speciellt när han hoppade på min mage. Då var jag inte glad kan jag lova!

På torsdag får vi nog hämta bilen. Tjohoo....vad härligt! Ser fram emot det så mycket. Till helgen så blir det kanske hyttetur, eller så blir det nästa helg. Få se vad vi finner på. Sen är det bara 1½ vecka kvar att jobba innan min två hela veckors semester. Kom ju att tänka på efter förra inlägget att det är inte så många dagar kvar av dagisjobbet heller. 10dagar ser det ut som nu. Kan ju bli 11 eller 12. Fast 12 blir det inte. Slutar den 31 juli och torsdagar ska jag ha fri så sista dagen blir den 30 juli som det ser ut nu. Men det är ju dåligt med folk där, så kanske blir tillfrågad att jobba sista juli med. 1 augusti säger jag nog nej ändå. Har ju min lillebror här på besök då. Någon måtta på det hela får det väl ändå vara.

God sommar på er alla! Hoppas det blir så här fint väder framöver med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback