Ultraljud

Ja, det är sant. Några vet, några har listat ut, några vet inte och några får snart veta. Idag har jag varit på ultraljud. Såg lilla pyret för första gången. Och jag ska få se det snart igen för idag var h*n inte alls samarbetsvillig så hon som gjorde undersökelsen kunde inte mäta hjärtat ordentligt. Såg att det slog, såg fyra kammare men inget mer. Inte vet jag var det är exakt de mäter men tillbaka ska jag. Och ja, är ju inte direkt ledsen över det då.

På grund av hur pyret låg så var det mer saker vi inte kunde se, däribland könet. Så det är fortfarande pyret som finns där. Men om någon vecka så får vi förhoppningsvis veta om det är en Marius eller Lovisa. När är det dags då? 12 december fick vi veta idag. Kan ju hoppas på att pyret vill ut lite tidigare men det kan ju bli närmare julafton och tillochmed på självaste julaftonen. Jaja, det spelar ingen roll när pyret kommer ut, h*n kommer bli älskad oavsett vad.


Så ser underverket ut. Inte världens bästa bild kanske och det sa undersökarskan med. Men vi får ju nya bilder senare. Kan ju säga att h*n har handen för ögonen. :-)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Wow, coolt! Grattis!

2008-07-15 @ 19:06:11
Postat av: Bloggägaren

Tack! :-)

2008-07-15 @ 19:20:30
Postat av: Therese Johansson

Tjoho, så mysigt! Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback