Soliga semester

Ja, fick ju till sist lite sol på mina semesterveckor. Men ska väl inte klaga, eller jo...det ska jag. Först regn och rusk i en vecka, sen gassande sol i en. Kan det aldrig vara något mellanting? Tydligen inte. Men hellre denna värme än att det regnar HELA tiden. Säger då det.
Har varit i Dalarna i över en vecka, härligt värre. Han väl som vanligt inte med allt man ville, men han med det viktigaste och framför allt, vi stressade inte och slappade av mycket. Årets första dopp gjordes i torsdags - det var härligt. Inte trodde jag att det skulle bli något sådant i år. Men svalkande skönt var det.

Nu är vi i alla fall hemma i Norge igen. Och lillebror är med, ska vara här en vecka. Hoppas att han får det roligt. Huvudsaken var ju att Theo var gosig. Haha.... ja... det är han med - om han själv får välja. Få se vad som händer under veckan. Fiska, bada, vandra, shoppa, ultraljud och förhoppningsvis besök på sommercamp 2008 i Ransberg. Och sen ska jag ta bort några födelsemärken och på lördag är det cykeltävling för B. Så det blir nog en del. Hinner nog skriva här och rapportera under vägen med skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback