Semester!

Ja, nu har jag tagit semester. 17 dagar framöver så ska det bara slappas och njutas. Hmm... om det vore så väl ändå. Först ska det städas, tvättas, diskas, packas, köras och jag vet inte allt. Sen så är det slappa lite grann, tillsammans med göra besök och kanske få något besök. Hua... känns som dessa dagar kommer gå fort fort fort.

Imorgon blir jag själv hela dagen. B ska till Trysil och fiska från tidig morgon till sen kväll. Visst, jag får vara med om jag vill, men hur kul är det att fiska en hel dag? Blir hemma och ska kolla på film, ta en tur till Strömmen storcenter och så blir det väl att göra iordning lite här hemma med, om andan faller på. På söndag blir det väl ungefär detsamma och likaså på måndag. Är det fint väder så ska jag nog ta en cykeltur någonstans, eller en promenad. Men det får vädret bestämma. Tisdag, min vänner. Ja, då är det en stor dag i vårat liv. Jag vill bara skrika ut vad det gäller, men vet inte om det är rätt ännu. Alla som borde veta, vet liksom inte av olika anledningar. Men de som inte vet, kommer ju ändå inte läsa denna. Ojojoj, ja... det har ju gått ett bra tag nu, så det är väl snart dags. Men väntar nog tills på tisdag. Tror jag i alla fall.

På onsdag så är det hemfärd. Jag drar till Sverige och Falun. Tjohoo... hoppas på några härliga dagar tillsammans med släkt och vänner. Pappa ska laga bilen och så blir lillebror med tillbaka hit. Ska bli roligt. Men jag tror ju mig veta att dessa dagar kommer gå så fort. De har ju en dum förmåga att göra det. Fast det kan ju vara bra med på sitt sätt. Men det värsta är att de dagar man vill att de ska gå fort, de kryper fram. Livets gång är var det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback