Denna värme

Den kommer att göra slut på mig helt snart. Jag klarar inte av sådan här värme. Vill bara bosätta mig i duschen med kallt vatten. Var länge sen man tyckte att så kallt vatten var skönt. Men nu... ojojoj vad skönt det är. Ska iväg och bada senare idag, hoppas det inte är så mycket folk så man kan bara ligga där i vattnet och njuta av kylan. Om det är någon svalka i vattnet, det är inte säkert.

Pyret sparkar och har sig. B kände så vitt en spark idag. Det är roligt, han har väntat på detta hur länge som helst. Ibland skulle jag dock önska att pyret lugnade ner sig, speciellt när sparkarna riktas mot urinblåsan. Det är mindre roligt. Men men, det är rätt härlig och konstigt och underligt att känna någonting röra på sig innuti magen.
På torsdag så blir det ultraljud igen.... ser verkligen fram emot det. Får vi veta könet då tro? Hoppas det. Pyret rör sig ju så mycket mera nu så det är nog bara ruska om magen lite så vänder den på sig. Och sparkar hej vilt.

B och lillebror är på lekplatsen nu i alla fall och sparkar boll. Jag orkar inte gå ett steg utanför dörren om det inte är till badplatsen. Hoppas det blir bättre imorgon då jag ska jobba. Förstår inte hur jag ska orka med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback