Stackars Carola!

Men jag tycker mest synd om Andreas. Om han hade framfört låten själv så hade han säkert kommit till final på en gång. Carola bara skrek ju. Passade inte alls in i låten. Inte konstigt att hon tappat rösten om hon övat till denna låt länge. Ucsh... jag som hade sett fram emot en bra låt, och så kommer denna. Ja jo...låten kanske är bra i sig. För Andreas gjorde ju bra ifrån sig, men sin underbara röst och allt. Men som sagt... jag tycker synd om Carola som har fått en sådan röst. Säger som min farbror sa (dock om en annan person, men poängen är densamma): Har hon ont i magen?
Sen så tyckte jag då att Lasse Lindh kunde komma vidare. Min lista såg ut som så här:
1. låt nummer 6 - Sanna Nielsen
2. låt nummer 2 - Lasse Lindh
3. låt nummer 5 - Rongedal
4. låt nummer 7 - andra generationen

Som ni ser är inte låt nummer 8 med Andreas och Carola, eller som jag hörde på radio - Androla - inte alls med i min listning. Men jag trodde ju att de skulle komma med som finalister. Men tack och lov hade svenskarna så pass mycket vett att rösta på de andra mer.

Andra delfinalen i 2008 års melodifestival var helt klart godkänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback