Kent i sommar!

Så har man kanske inte missat sin chans ändå. Kent ska ju spela i sommar med läste jag här. Och de aktuella datumen för mig är:
27/6 Borlänge, Peace & Love,
4/7 Arvika, Arvikafestiavlen,
25/7 Göteborg, Slottskogsvallen,
31/7 Östersund, Storsjöyran.
Ja... man vet inte. Får väl kolla i kalendern och se vad som passar bäst. För Borlänge skulle ju passa bäst i egenskap av plats, men jag åker förmodlingen tillbaka helgen innan. Arvika är rätt så nära, men åka fram och tillbaka på samma dag? Göteborg är väl det ultimala stället för mig skulle jag tro. Men om vi ändå är i Östersund då så skulle ju det passa bäst. Ja, eller så stannar man hemma. Men åh jag vill ju så gärna så jag ska nog planera in en av datumen. Ska höra med B vad han vill. Och sen se vad det kostar.

Ikväll ska man då jobba långpass. Det blir väl inte så där hundra procent roligt. Men man får ju pengar, och det är roligt. Få se vem jag arbetar med, blir nog med en som jag inte gillar så där jätte mycket, men har å andra sidan inte arbetat med henne så mycket heller. Jaja... vi får väl se vad som sker. Idag är i alla fall första dagen på min sexdagarsvecka. Får hoppas den går smärtfritt och att det blir måndag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback