Jobb

Har ju missat att skriva om gårdagens intervju. Men det får bli vid ett senare tillfälle för nu ska jag snart åka till jobbet. Jobbar extra idag på äldreboendet. Vill inte jobba där längre, men det är väl för att man har så bra jobb på gång, så jag hoppas jag får jobbet på Killingmo. Åhhh.... vill vill vill!!!
Sen så är jag ledig imorgon vilket är skönt. Så det blev bara åtta dagar i rad. Men det var väl mest för att jag skulle jobba torsdag och fredag. Blev tillfrågad, tänkte säga nej men sa då, att om jag får vara ledig på onsdag så kan jag jobba torsdag och fredag. Och så blev det. Men hade det varit på äldreboendet så hade det blivit ett starkt nej. Men detta är ju på Ekeberg dagiset och där är det himla bra att vara. Så hade väl egentligen kunnat jobba onsdag, torsdag och fredag bara på rena glädjen. Men jag måste tänka på kroppen och huvudet med. 11 dagar i rad kan inte vara bra. Måste få lite ledigt emellan.

Nu ska jag åka. Ha det så bra så länge då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback