Jag vill jag med!

Ja... jag vill kunna vara borta när jag är ledig. Bara några timmar så där. Ha någon vän att åka till, eller ha ett jobb man kan vara kvar på ett tag. För då... då har man en väldigt bra anledning att inte göra saker här hemma. Eller ja...de tråkiga sakerna. För det roliga, det gör man ändå. För det räknas inte att man har vänner via datorn, och det räknas inte att man jobbar kvällar och vill sova på morgonen efter. Ja, jag är lite irriterad. Kanske utan grund, eller nej det är det inte, men jag överreagerar nog. Men ja... så är det många gånger. B hinner inte, måste fixa det och träna då och då. Då ska jag förstå att han inte kan göra alla sakerna han lovat och disken bara växer och blir större tills jag tröttnar och diskar det. Men vaddå... han väljer att ut och sporta, jag väljer att hålla kontakt med mina vänner, via telefon eller msn. Vad är det för skillnad?

Nä, nu ska jag sluta surmula. Haha! Imorgon är det bättre väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback