Betyg

Har suttit och ordnat betyg. Kopierat, sorterat och lagt i mappar. En för intervjun idag, en för en kommande (ja...jag är inte kallad ännu, men jag tänker bli det) och en som man kan ha utifall att. Ja, en sådan där som man kan ta om man inte hinner kopiera allt. Allt är förståss inte med, för självklart så började bläcket ta slut när jag kopierade. Så jag kopierade först till intervjuerna. Den där bra att ha mappen får väl kompletteras senare.

Vet inte riktigt om jag är helt nervös inför intervjun eller om jag bara är konstig? Har inte riktigt förstått att det är idag. Har haft besök fram till i morse så jag har liksom inte hunnit landa ännu. Resten av veckan är fullt. Jobbar fem dagar denna vecka, varav igår och idag är jag ledig. Vilket innebär att jag jobbar resten av veckan. Imorgon och på fredag på Ekeberg barnehage och torsdag, lördag och söndag på Björkelangen. Känns bekant va? Har säker skrivit det förut, men men.

Mycket pizza har det blivit de senaste veckan. Och det kommer förhoppningsvis dröja tills vi ska äta det igen. Förra söndagen fick vi pizza hos BR och H. I torsdagskväll var vi till Peppes med S och i lördags fick vi pizza hos BR och H och igår åt vi pizza igen. Bent jobbade sent igår så han köpte med sig pizza hem. Var inte så där jättegott, men det slank ner någon bit. Var nog lite för trött på smaken nu. Nu ska jag göra mig klar och åka iväg. Känns som om jag hellre skulle vilja vara hemma, men jag måste dit. Kan ju hända att jag får jobbet. Vilket jag med största sannolikhet får. Har ju så gott som fått alla andra vårdjobb som jag sökt. Men nu vill jag hellre ha barnehagejobbet. Få se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback