Vaken

Sitter vaken mitt i natten. Klockan är snart två och jag kan inte sova. Får inte riktigt slappnat av i kroppen. Har mer eller mindre ont hela tiden, men inget mer än det. Inte jätteont som jag förväntar och tycker inte att det kommer särskilt regelbundet heller för den delen.

Men ska väl försöka sova snart ändå. Vet bara inte om jag ska göra det i sängen eller i soffan. Om jag inte är tillräkligt trött så är det bättre med soffan, då kan jag i alla fall se på tv. Om det är något att se det vill säga.
Usch och fy för vakna nätter. Haft en bra sov-vecka nu. Är det dags med en till ikke-bra sov-vecka. Kanske det är varannan vecka som gäller.

Sitter på övertid nu... eller ja... inte riktigt då, då övertid räknas från bf + två veckor. Men beräknad födsel var förra veckan så utifrån det så är det övertid. Bara att invänta att allt ska ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback