Två dagar kvar

Sen är det 2009! Ett nytt år! Ett nytt liv?

Ja allt detta blir det för oss. Fast, ett nytt liv... jo, det är väl inte förrän i januari som vardagen kommer på riktigt. Och vad jag ser fram emot det med både glädje, rädsla och fasa. Haha... Glädjen är dock den största  delen, minst 95%. Rädsla...kommer vi klara av detta? Och fasa för vilka nätter vi kommer få. De senaste dagarna har det varit varannan natt med sömn, varannan med vaka. Och när B  börjar jobba, då blir det jag som får vara uppe. Oavsett hur trött jag är. Nu kan jag väcka B, eller ja försöka. Tillslut vaknar han och tar över. Och då är lilla I så trött så hon somnar på en gång, det blandat med att B är lite piggare än mig så han orkar gå lite med henne och/eller sitta upprätt så som hon gillar.

Nu har morfar och morbror J åkt hem. Det var trevligt att ha dem här. Nu blir vi bara tre här hemma. Igår var första gången vi lagade riktig mat sen lilla I kom till världen. Idag åt vi hos oldermor (gammelmormor). Imorgon så är de tisdag och på onsdag, nyårsafton, så ska vi äta här hemma tillsammans med BR och H.

Sen så.... sen börjar 2009! Ett nytt år! Ett nytt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback