Nu är jag less

Trodde inte jag skulle säga detta men nu vill jag ha tillbaka min kropp. Visst jag gillar magen nu, men den är ju ivägen hela tiden. Och klumpig är den. Och så till råga på allt så börjar jag få smärtsam foglossning också. Nu får det vara nog, nu är jag less på att vara gravid.
Men ja.. jag får väl vänta som vanligt. Imorgon är det beräknat i Sverige. 1 dag kvar...fatta! Här ska det väntas tills på fredag. Får väl se... blir väl den 17:e. Ska till barnmorskan på torsdag. Hade hoppats på att få slippa men det verkar ju inte bli så.

Tisdag är det idag, och jag har namnsdag. Andra Anna-dagen för mig i år. Så är det att bo i ett annat land. Men för mig kommer alltid Anna-dagen vara den 9:e december. Det är då julskinkan och lutfisken läggs i blöt. Går ju inte för sig att göra det på en annan dag heller!

Nej.. ska väl se om det finns något jag vill äta. B är borta och äter med jobbet och ska ha cykeltimme efteråt så han är inte hemma förrän vid halvnio. Och jag kan ju inte äta mandariner hela dagarna. Eller jo...det är ju så gott. Men borde få i mig något mera nyttigt.

Grattis till mig själv på Anna-dagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis till oss bada pa Anna dagen! trakigt att hora att du har ont! ser verkligen fram emot att se bebisen jag med nu, du maste lova att skicka mig foton! lycka till!! kramar systra

2008-12-09 @ 19:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback