Imorgon ska det ske här!

Ja... men nejdå... inte tror jag något på det. Ska göra lite kanelte och se om det hjälper. Eller ja...det hjälper ju inte om det inte redan är på gång. Men det vet jag ju inte. Så kan ju alltid prova.

Natten har inte varit så bra...var vaken hela natten och somnade kvart i åtta. Inte så värst trevligt med tanke på att jag skulle upp innan 11 för att åka till barnmorskan. Men det var bara att gå upp så se glad ut.
Hos barnmorskan så såg allt bra ut så det är bara att vänta på att pyret vill komma. Fick tid nästa fredag som blir vår sista hos barnmorskan. Är inte pyret ute då så får vi en övertidstid på sjukhuset i juldagarna.

Efteråt blev jag med B på hans jobb...satt och spelade spel på hans telefon medans han jobbade vid datorn. Sen åkte vi till Aurskog och jag gick på centret där lite medans B jobbade med en organist.
Handlade på Rema innan vi drog hem och hemma igen vid 15. Så tre timmar ute på tur... det är inte illa. Och trevligt, njae kan inte påstå det direkt. Har nu set ALLT på centret här i byn så det var inte så intressant. Men fick gått lite. Och på väg till affären så möte jag en gammal kollega från Ekeberg Barnehage (dagis). Det var trevligt, stod och pratade lite och sen gick jag vidare.

Hemma så försökte jag sova, men kunde inte finna ro att sova... låg en stund och försökte men gick upp och kollade datorn och åt mandariner. La mig igen men nej... kunde inte slappna av alls. Så det var bara att gå upp igen. Suck! Hoppas denna natt blir bättre. Just nu är jag inte alls dugg, men det kan ju bero på att jag ätit massa popcorn och druckigt apelsinjuice. Gott!!! Var länge sen med popcorn.

Imorgon är det fredag och beräknad födsel här i Norge. Ja... vi får väl se vad morgondagen har att bringa... ingen bebis skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback