Idag är det dagen det ska ske!

Det bästa är att jag inte ha lika ont i höften längre. Tjohoo!!! Det sämsta är att pyret fortfarande är i magen.

Här sitter man i väntans tider... och inget har jag att göra. Jo, ska vika tvätt, men det tar ju max 10min. Sen då? Halkigt ute och jag varken vill gå ut, eller får för min sambo. Varken han eller jag vill att jag ska halka. Ingen bil så jag kan inte åka någonstans heller... Kan inte gå i några affärer och strosa eller göra något. Är fast här. Ikväll så blir det kanske bubbelbad...skulle vara skönt. Men samtidigt röstar jag på en tur till köpcentret så jag får gått lite.
Imorgon så det tid för barnmorskan igen... usch då, eller ja...det är ju bra. Men hade ju hoppats få slippa gå förra veckan och än mer denna vecka. Men då pyret vägrar att komma ut så får det väl bli så ändå. På fredag har är det beräknad födsel här i landet. Men jag tror knappast hon tänker komma då. Får nog vänta till den 26:e december ändå.

Jag vill verkligen inte det... vill ha hit mamma och bror med fru. Vill fira en mera riktigt jul än vad det kommer bli om de inte kommer. För de kommer nog inte om inte pyret har kommit. Suck! Kom ut nu!!!
Får väl gå några varv här hemma...ska nog slå in lite julklappar med. Borde vara obekvämt att vara där inne nu. Varit gravid i 40veckor nu... barnet är redan 38veckor gammalt. Borde det inte vara dags att se dagens ljus/eller nattens då för den delen?

Men får nog vänta två veckor till som sagt. Två veckor och två dagar. Om två veckor är det julafton. Tänk er det!!! Julafton! Hmm... tiden går snabbt ibland.

Kommentarer
Postat av: Sara och Miriam

2008-12-10 @ 16:38:59
Postat av: Sara och Miriam igen

Men vännen våran vad du låter bitter :p Här sitter vi vid datorn och väntar på att du ska logga in så i vi kunde roa dig :)

Vi saknar dig vännen, krama B från oss oxå!

Men vi kan försöka locka lite på lilltjejen så kanske hon kommer ut komsi komsi lillbruttan, men kom då, kom då så kommsi kommsi komsi lillbruden



Kram kram kram kram till dig

2008-12-10 @ 16:41:57
Postat av: Smilla

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback