12/12

Ja... då är det magiska dagen snart över. Och vad gör jag? Sitter och pinar i mig kanelte. Drick det inte! Eller ja det men köper i affären går väl an...men inte detta. Även om några tycks gilla det så kan jag inte på något vis rekomendera detta. 1liter inom 1½ timme. Ja, är det det som ska till så... men jag har nog överskridit de timmarna nu, men ska jammen försöka. Haha..självplågare i allra högsta grad.
Ja...det sägs att det ska sätta igång det, eller snarare påskynda det. För det ska ju ändå vara på g om det ska verka. Så få se om det blir bebis i natt eller helgen. De två som det lyckats för hade fått bebis inom ett halvt dygn efter kuren. Så, det kanske blir en liten Lucia. Det är föresten ett fint namn. Men vi har ju redan våra alternativ.

Ska snart börja med maten, men kan säga att det inte är så lockande med mat efter att druckit så mycket. Jag som inte brukar dricka så mycket annars. Kanske blir 1liter på en dag. Ja, jag vet. Det är för tok för lite. Fast lite mer blir det nog än en liter, men inte så mycket som jag ska dricka i alla fall. Är jag inte törstig så dricker jag inte.

Ja... få se när det blir dags för bb. Får se när jag skriver här nästa gång. Om jag har pyret i eller utanför magen. Jag tror i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback