Undersökelse!!!

Är så fruktansvärt arg så ni anar inte. Kan och vill inte rabbla upp allt här, men att jag är arg kan jag skriva. Och att jag är det på grund av några som gjort mig arg tidigare.
Jag säger bara en sak: vårt liv = vårt val! Så enkelt är det, den som inte kan ta det kan sticka och brinna någonstans där jag slipper se eller känna röken.

För övrigt så har jag avverkat min tredje dag på mitt nya jobb. Vet vilka jag kommer arbeta samman med. Eller ja, fyra av dem. Det kommer tre till så småningom. Och hittills känns det som ett bra gäng. Denna vecka kommer vara något stressig för att hinna med allt, men vi ska försöka så gott det går. På måndag kommer barnen och då ska det vara klart. Åtminstone så klart så man kan ha dagisverksamhet i lokalerna. Frågan är om vi lyckas, för hantverkarna är inte klara än heller.

Ser fortfarande att tiden sniglar sig frammåt. När jag är på jobbet så säger det swisch så är tiden förbi, men till och från jobb och hemma... nej, du... det går så sakta så sakta. Hoppas att jobbet känns lika kort resten av hösten.

Sen till sist en liten undersökelse...
Vad tycker ni om namnet (namnen) Astrid Leah Lovisa??? Vi hade tänkt ha Lovisa som tilltalsnamn kan tilläggas med...
Är något av namnen fula? Varför? Är det fina så säg det med?
Det finns en anledning till frågan och får jag resultat så kanske jag berättar hur det ligger till.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vännen namnen är jätte fina :) Det vet du att jag tycker och dom ensa som ska gilla det egentligen är du och bent :) Saknar dig/er! Kram kram

2008-08-14 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback