Gratulerer med dagen!

Idag är ingen vanlig dag, för idag har jag födelsedag, hurra hurra HURRA!!!

Ja, lite får man väl fira sig själv eller hur? Vad har hänt idag då? Ja, började ju fira redan i tisdags. Fick presentkort på H&M av svärföräldrana och en halskedja av min käre sambo. Fick ju öppna lite tidigare, men det var vad jag ville. Hellre sprida ut det än att få allt på samma dag. Och halskedjan är så fin så fin. Där hänger ringen numer, istället för på en annan ful kedja som inte ens passade till ringen.
Idag då? Jag åkte på jobb och kom dit och fick ett grattiskort från stora och små på småbarnshuset. Det var riktigt fint och trevligt att bli grattad faktiskt. Kändes mycket bättre än vad jag hade tänkt. Men det är för att de är så härliga människor allesammans! Sen så kom det ett blombud med blommor till mig. Gissa vem som var förvånad. Läste kortet och såg att det var från min älskling. (Du är inte sann) Det var den bästa presenten jag fått på år och dar. Så enkelt och så underbart. Tusen tack för dem!
Sen har jag fått grattishälsningar lite här och var och det är också alltid trevligt. Hittills har det varit en bra dag även om jag inte gillar att fylla år.

Och sen något som är bra som hänt idag är att jag blev sjukskriven 15%, alltså anställningen på gammelhemmet som är under helgerna. Så det är denna helg och den om tre veckor. Ärligt ska det bli skönt att slippa det för det är inte så lätt där alla gånger. Stressigt värre! Men å andra sidan så är det ju trevligt att träffa arbetskamraterna, fast det gör jag ju ändå inte för jag är ju ensam på min helg och har bara vikarier med mig.

Nä....grattis till mig själv, eller som rubriken lyder! Gratulerer med dagen Anna!

Kommentarer
Postat av: Anna E

hej gumman gratulerar i efterskott!! det ar redan i december du ska ha? wow! :) nasta gang vi ses sa har du alltsa en bebis med dig! trtevligt tervligt! jag ar saker pa att du blir en helt underbar mamma! jag har ju inte vart in har och last din blogg tidigare sa nu har jag last igen lite.. och du gumman... skit i va foraldrarna till B sager.. NI ar foraldrarna och det ar NI som ska bestamma namn och allt som har att gora med ERAN bebis! i slutandan blir det sakert jattebra men lat dom inte trycka ner dig!! kramar bonussyster

2008-09-05 @ 15:26:42
Postat av: Anna

hej gumman gratulerar i efterskott!! det ar redan i december du ska ha? wow! :) nasta gang vi ses sa har du alltsa en bebis med dig! trtevligt tervligt! jag ar saker pa att du blir en helt underbar mamma! jag har ju inte vart in har och last din blogg tidigare sa nu har jag last igen lite.. och du gumman... skit i va foraldrarna till B sager.. NI ar foraldrarna och det ar NI som ska bestamma namn och allt som har att gora med ERAN bebis! i slutandan blir det sakert jattebra men lat dom inte trycka ner dig!! kramar bonussyster

2008-09-05 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback