Sjukt Göteborg

Har varit i Göteborg i helgen. Det var trevligt att komma bort lite. I fredags stannade vi till i Halden och blev bjudna på mat av Bs kusin med man. Det blev lasagne. Himla gott var det! Lite skillnad från lasagnen vi fick av Bs föräldrar i onsdags. Och stor skillnad från lasagnen vi gjorde på kofesten förra helgen, den var vegetariskt, bara grönsaker i.
Vi kom fram till Mölndal vid elva tiden. För det var ju där vi var. Var inte alls inne i Göteborg den här gången. På lördagen shoppade vi reaböcker och utförsäljning på CDskivor. Fick tre stora böcker för under 200 kronor och 10 skivor för 250kronor. Det är inte illa det inte. Sen på kvällen kom bror och fru så åt vi kycklingsallad med engelsk ostkaka till efterrätt. Gott gott gott!
På söndagen åkte vi förbi S och J, där fick vi vegetarisk lasagne. Gott gott det med! Mycket lasagne har det blivit, men det får vara så ibland. Gott är det i alla fall.

På lördagen kände jag mig lite krasslig i halsen, men det gick över under dagen och var helt borta i söndags. Idag finns det där igen. Och näsan rinner och öronen kliar. Kan det vara pollen tro? Men inte nu...det har ju varit så blött ute. Hade det varit sol, varmt och tort så kanske. Men nu känner jag mig mest hängig.

Krya på mig då!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback