Jag har en cykel som är blank!

Jag har en cykel, en cykel som är blank
Kanske du också har, en cykel som är blank
Om alla hade en cykel som jag
Skulle det bli renare i luften...

Jajjemensan!!! Så är det! Jag har faktiskt två cyklar för tillfället. En gul och en svart. Den gula är 15år gammal, knarrar när man cyklar på den och växlarna går väl inte som dem ska. Den är väl inte så blank längre heller. Styret har rostat fast och det blir punktering på ena hjulet efter bara någon dag.
Det är en cresent och den har hållt i 15år, det ni! Inte illa pissat av en käpphäst det inte. Men nu är det ju som så att alla saker har ett slutskede, och för min gula cykel är det väl nu skulle jag tro. Har knappt cyklat på den förra året för det är inte så trevligt att höras mils avstånd, på grund av en cykel.

Men nu... nu har jag en ny cykel. En blank och fin svart cykel. Fick den idag! Visst är den fin min nya svarta blanka cykel?
image109

Våga inte säga något annat!!! Korgen har dock inte kommit än men den är på väg! Och om det är fint väder imorgon så ska jag minsann cykla en sväng. Ha lite bra musik i öronen och se världen lite! Vill ni vara med?


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul gumman att du fått en BLANK cykel :) Hoppas den cyklar bra ;)

2008-04-16 @ 12:29:05
Postat av: Bloggägaren

Haha...visst är det! Men du känner väl igen låten antar jag. :-)

2008-04-16 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback