Norge

Hemma i Norge igen efter en härlig vistelse i Falun och Dalarna. Han träffa alla jag ville, nästan i alla fall, men man hinner inte allt på en helg som bland annat innehöll cykeltävling.
Bent kom på totalt 49:e plats av 163 åkare. Det var himla bra tyckte jag. Han var inte helt upplagt innan och cykeln gick sönder under loppet så vad hade man kunnat förvänta sig? Han kom i mål med livet i behåll och inga skador på sig själv så en cykel mer eller mindre kvittar för mig.

Vad jag saknar alla där hemma i Dalarna. Var riktigt ledsen när vi åkte därifrån igår. Och jag har inte helt återhämtat mig än. Varför kan inte jag få det som jag vill? Varför måste alltid jag rätta mig efter något? Varför kan inte jag få vara nummer ett någon gång? Jag kommer vara lite ledsen ett tag men sen så kommer det nog gå över igen. För jag vill ju vara här med, egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback