Lägenhet

Idag var vi och kollade på en lägenhet. Eller ja, snarare kollade på vart det skulle stå och så fick vi se planritningarna. Skrev upp oss på lista i våras och nu så är bygget i gång och mäklaren håller på att hitta köpare för fullt. Vi ville egentligen ha en hörnlägenhet på andra våningen, men planlösningen var mycket finare på lägenheten bredvid. Men fortfarande andra etaget. Mäklaren frågade om vi ville reservera lägenheten och jag och Bent sa JA i kör! Kommer lägga till att badrummet blir helt kaklat, annars var det bara golvet i kakel, men vi ville hellre ha hela. Kommer bli jätte fint! Två sovrum och stort vardagsrum och kök i ett.


Så här kommer fasaden se ut fast inte helt som det ska då. Trappan är på andra sidan och det är inte en hörnlägenhet. Vårat hus är ju inte ens byggd än så det är klart att det inte finns någon bild på det än.

Var på intervju idag och det gick rätt så bra. Få se om jag får 80% tjänsten eller om jag får något lägre. De frågade om jag var intresserad av de mindre tjänsterna om det blev en internrekrytering, och det är väl klart att jag är. Så det är bara vänta och se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback